Hem Inlägg RSS Länkar


Nya spel = Happy times

Upplagd av Mr B kl. 15:49

Har fått rapporter att mina 2 nya spel har landat i brevlådan. Fick mig att tänka på hur det var när man var liten. Då kändes det som julafton varje gång man faktiskt fick öppna ett nytt spel. Och det var nästan bara på julafton och ens födelsedag som jag fick nya spel. Ibland så fick man lite extra pengar av sin mormor eller farmor som kunde räck till 70% av ett spel, då kunde man tigga de resterade pengarna av sina föräldrar och få råd till ett.

Nu när man är vuxen så har man ju pengar att om man ville så kunde man ju köpa massvis av spel varje månad, speciellt när det nu för tiden går att köpa spel ganska billigt. Nu har jag inte riktigt tid att spela av 5-6 spel varje månad även om jag gärna skulle det för att få ett större överblick och koll på de mindre titlarna. För NHL09 tar fortfarande upp enormt mycket av min nedlagda speltid.

Nu är jag inte på väg att pinka ner mig av upphetsning kring Jericho och Grid men det ska ändå bli kul. NHL10 kommer vara ett nära att pinkanersigspel.

0 Response to "Nya spel = Happy times"