Hem Inlägg RSS Länkar


Awesome deal...

Upplagd av Mr B kl. 16:55
Engelska pratat av folk från England låter verkligen så skabbigt att det måste vara det fulaste språket i världen. Men jag har beställt 2 st KAP från England. play.com har en av sina många reor och på dem kan man fynda.
Plockade upp Clive Barkers Jericho samt Race Driver: Grid.

Dessa 2 dugliga spel fick jag för 250:- inklusive frakt. Var så billigt att jag var tvungen köpa dem.

Grid har ju fått helt okej betyg men var aldrig aktuellt för köp då jag normalt sett inte spelat racingspel. Men det är blodigt snyggt och kan vara lämpligt när man har folk hemma som bara vill spela nått lättsamt.

Jericho var ett av spelen som på förhand såg väldigt intressant ut.
Ett FPS med focus på stämning och skräck, med storyn skriven av Clive Barker (Hellraiser, Nightbreed). Demot gjorde dock inte mig glad och när betygen trillade in så valdes det bort i mängden av kvalitétsspel. Så det ska bli väldigt kul hoppas jag att få sätta sig in i berättandet och historien i spelet. Rent speltekniskt så förväntar jag mig väldigt lite.





1 Response to "Awesome deal..."

  1. Christoffer Said,

    Har länge velat prova Jericho. Men i en tid då varje (svensk) speltidning har med minst en 10:a och typ fyra 9:or per nummer blir det lätt att man aktar sig för spel som hamnar under 9. Så var det inte förut. Jag måste bli modigare!