Hem Inlägg RSS Länkar


Analysis: A High Gamer

Upplagd av Mr B kl. 11:42
USA avsätter 100 miljoner dollar varje till olika kampanjer mot narkotika. Nu har de avlossat en salva mot alla Gamers där ute och speciellt de som vill vinna och vara riktigt bra. Tänker inte kasta mig in i nån anti drog kampanj eller liknande men kände att det var en intressant infallsvinkel för att nå ut till the weed smokers som lirar spel. Lyle för fan..we used to make a good team.

"Marijuana use will significantly impact your gaming performance:"

"Getting high affects your brain in ways that may directly influence your gaming ability," warns the Drug Czar's Web site, citing the impairment of "many of the skills required for winning a background, defeating an opponent, [and] beating games."

1 Response to "Analysis: A High Gamer"

  1. Christoffer Said,

    Löjligt! Man måste ju bara skratta åt den där flashen. Och btw alkohol och weed t.ex. i för stora mängder gör en person säkerligen sämre på vissa spel (rpg och turbaserade spel, inte så mkt). Men då utgår man ju från att meningen med spel bara är att bli bäst och att själva spelupplevelsen i sig inte är viktig. Jag promotar inget, ville bara inflika. I kväll ska jag ta mig en öl (försämra mina score) och spela lite tv-spel.