Hem Inlägg RSS Länkar


Games for Windows

Upplagd av Mr B kl. 09:47
Jag lyckades köpa Grid till PC. Och då är det inte nått speciellt bra pris längre, PCspel är ju oftast billigare. Men förmodligen var jag så uppjagad över de fantastiska priser att jag råkade trycka fel, eller så hade de smugit in ett PC spel mitt bland alla xbox titlar. Jag blir sådär ibland. man kommer in på en sida och det står BIG SALE HURRY NOW med story röda siffror, sedan har de helt galet låga priser och ögonen och fingrarna hinner knappt med innan Visa kortet har fått jobba. Och har man redan ett konto på sidan så att man bara behöver fylla i säkerhetsiffrorna som man kan i huvet så ...

Har dubbelkollat Jericho och det är då till Xbox360. Tyvärr har det av någon anledning inte dykt upp i min brevlåda än. Med min tur vad gäller superbra köp från utländska sidor så har posten slarvat bort det på väg upp till Umeå och nån 16 åring kille i Ånge sitter och spelar det nu.

Så det blev inga nya spel i helgen alls. Jag har ju en PC som kan köra Grid men vart är glädjen i det. Jag vill sitta i soffan och spela på min stora TV. Om jag hade spelat till PC had för första gången sedan jag spelade Vice City fått användning av en av mina många handkontroller.
Spelmässigt i helgen så klarade jag The Lost and Damned expansionen till GTA IV. Det var lagom långt för att det både ska kännas som en vettig expansion och för att jag inte ska hinna tröttna på det.

Nu när EASports har lyckats patcha sönder NHL09 så ser jag verkligen fram imot att få spela igenom Jericho. Det tillsamans med den nya expansionen av Fallout är det som kommer liras under ett par veckor.

0 Response to "Games for Windows"