Hem Inlägg RSS Länkar


A game built out of awesomeness

Upplagd av Mr B kl. 21:38
Vi kör vidare. Jag tänker snart döpa om bloggen till I married Fallout 3....eller nått..
Gametrailers Gamers choice awards har börjat delas ut. Antalet olika titlar via olika webbsidor och tidningar är ju galet många. Men Fallout 3 har vart med som nominering av de flesta och denna är helt valda av spelarna själva till skillnad från många andra som gjort nomineringar och valt inom redaktionen vilket spel som vart bäst.
Ska vi tro Little Big Planet inte vinner så många röster som game of the year när spelarna själv får välja? Eller vad säger du Markus :)

www.gametrailers.com/guyschoice

1 Response to "A game built out of awesomeness"

  1. Markus Said,

    Hah, jag har aldrig riktigt tyckt om LBP så jag vet inte vad jag ska svara. :P Jag har dock alldles för dålig koll för att kunna rösta på något GotY tyvärr. Har varken spelat Fallout 3 eller senasre GTA.