Hem Inlägg RSS Länkar


Superdeal

Upplagd av Mr B kl. 19:16
Ett spel ska inhandlas. De senaste avklarade spelen är:

Dead Space
Castlevania: Symphony of the night
Gears of war 2

Spel som av många fått nästan max betyg i olika recensioner. Där har man lagt ribban för vilken nivå nästa spela ska hålla. Det ska rankas som ett solklart toppspel och i genomsnitt ligga på 9 i betyg.
Precis när jag sitter och skriver och ska ladda upp med lite bilder om vilka alternativ som finns. Så får jag ett meddelande som säger att jag kan köpa Fallout 3 för 280:- inklusive frakt från England.
Jag är helt salig. Det är som den gången jag köpte 2 st Simpsons boxar för 400:- också från England när dem här i Sverige kostade 400:- st.
Minns att jag var så nöjd att jag pratade om det i flera veckor. Världen skulle få veta vilket superdeal jag gjort. Världen kommer få veta att jag köpt Fallout 3 nytt för 280:- inklusive frakt.

Fallout har enligt gamespot.com fått totalt 9,3 i betyg av 62 olika recensioner. Det ska mycket till för att det inte är ett riktigt toppspel.
Så det var inte så mycket att fundera på. Sprang nästan och hämtade kortet för att genomföra köpet. Påminde en del om Homer Simpson när han tittar på home shopping network och de säger att "hurry up, only a few left in stock". Den reaktionen som han hade då, det var jag ikväll.

Fallout 3 trailer

0 Response to "Superdeal"