Hem Inlägg RSS Länkar


Its friday and I am fucked up

Upplagd av Mr B kl. 10:53
Seg, sjuk och på jobbet. Tur att det är fredag. En sak som jag inte hade speciellt tur med var min superdeal på Fallout 3. Efter tre dagar och min order hade gått från att vara "under behandling" till att vara "avslagen" Så spetsade jag upp min engelska och ringde till deras support och frågade "whats going on".
Det visar sig att företaget inte skickar ut paket om inte kortet man handlar med är registrerad i England. Frågade varför de hade flera olika val om frakt beroende på vilket land man bodde i så svarade hon att det är en service för Engelsmän som idag bor i ett annat land.
Dock framgår inte detta på något vidare tydligt sätt när man registrerar sig på sidan.

Så nu vet jag inte om det kommer bli Fallout 3 till jul. Spelet är slutsålt på väldigt många billiga ställen och jag är inte sugen att betala 600:- för spelet när jag var på väg att få det för 280:-.

Tröstar mig med att just nu spela igenom The Darkness. Ett spel som släpptes redan sommaren 2007 men som jag valt att inte köpa då det finns så många bra FPS spel till xbox360 som gått före. Men nu kostar det 165:-, så till det priset är det ett bra köp.
Han som spelar huvudrollen ser ut som en Keanuwannabe (Matrix) som precis gått ut gymnasiet. Han känns inte speciellt så bad ass som jag tror det är tänkt.
Jag tycker det imponerar grafiskt trots att själva designen är ganska tråkig. Men tekniskt väldigt väl utfört och snyggt.

Kommer att spotta upp en utförligare recension av det när jag klarat det.

Om ett par timmar blir det min tur att dricka Fullers Brewers Reserve som min vän Kristoffer druckit tidigare i den här bloggen....mmmmm 500 days in an whiskeybarrel-beer


0 Response to "Its friday and I am fucked up"