Hem Inlägg RSS Länkar


Snart har ännu ett år passerat!

Upplagd av Christoffer kl. 08:25
Åren går snabbare förbi med åren. Det här året tycker jag har passerat i en väldig fart. Mycket har hänt i spelvärlden, många bra spel har sett dagens ljus och inte minst har spelföretagen blomstrat som aldrig förr (även om detta håller på att vända). Det gångna året summeras i topplistor, bilder och text i tidniningar och på nätet.


Castlevania III - Draculas Curse (NES)
Julen är en stressig högtid och jag hinner inte göra några inlägg alls nu för tiden. Det är familj, släkt och vänner, middagar, shopping m.m.. Jag har knappt tid att spela under den här tiden. Jag skulle ha skrivit om spelen som kommit ut på VC i år (jag kanske gör en topplista ändå), spelen jag spelat på senaste tiden (bl.a. Castlevania III, Do Re Mi Fantasy - Milons Doki Doki Adventure, Dark Sector, Little Big Planet), Playstation Home (Sonys Second Life satsning) och spel jag ser fram emot under 2009 (FF XIII, Killzone 2 m.m.). Det finns så mycket jag skulle ha skrivit om, så många spel jag skulle ha spelat och så många bärs jag skulle druckit. Det tycker jag också summerar året som varit ganska bra för mig på ett sätt. Det har kommit FÖR många bra spel, hänt FÖR mycket på konsollsidan och Systembolaget har tagit in FÖR många bra öl i år (speciellt nu runt Jul och nyår). Jag hinner inte med!


Killzone 2 (PS3) kommer ut 2009
Jag hoppas på ett vis att 2009 blir ett lugnare spelår där jag kan sätta mig ner och ta igen allt jag missat och förhoppningsvis skriva lite fler inlägg. In fact det skall nog vara mitt nyårslöfte i år, spela igen spelen jag missat och skriva flera inlägg på bloggen. Jag skulle ju förstås också ha slutat dricka billiga öl som smakar dåligt bara för att dom är billiga... och gjort mer roliga saker med barnen... och börjat styrketräna på riktigt igen... och dragit ned på den, numera dyra, snusen... och spendera mer tid utomhus... och... ...



Little Big Planet (PS3)
Dark Sector (PS3)










Playstation Home (PS3, Playstation Network)
Do Re Mi Fantasy - Milons Doki Doki Adventure (SNES)














Ha ett Gott Nytt lugnt Spelår (med en aningen mindre, men lika bra spel som det gångna året)!

0 Response to "Snart har ännu ett år passerat!"