Hem Inlägg RSS Länkar


Out with the old

Upplagd av Mr B kl. 11:07
Fick motivation förra veckan att försöka sälja min stationära dator. Har inte använt den till att spela på sedan jag köpte min xbox360. Fortfarande en del kräm i lådan och en bra monitor på det gjorde att jag fick in cash nog att köpa en laptop istället.
Jag fattar sällan snabba beslut. Allt som kostar över 300:- kan jag fundera kring länge och kolla på olika produkter inom vad jag letar efter. Så en ny dator för 6000:- krävde lite Baltazarvandringar hemma i huset. En Toshiba med 4 gig ram och HDMI utgång blev valet.
Hoppas kunna hitta en billig trådlös kontroll att köra på den och komma igång lite mera med retrospelandet. Att få stänga in sig 3-4 timmar lira ett gammalt NES spel och dricka en bärs eller 4 är riktigt charmigt.


0 Response to "Out with the old"