Hem Inlägg RSS Länkar


MKV på xbox360

Upplagd av Mr B kl. 10:21
Det jag behöver för att få lite lugn i kroppen och styra upp min nya dator ordentligt är väl en arbetsdag. Min dator har problem med ett brusande och knäppande ljud från högtalarna. Jag trodde först jag fått ett defekt exemplar men väldigt många som köpt samma dator har skrivit ett par trådar om det senaste månaden på Toshibas forum. Drivrutin som strular troligen. Borde vara en lösning på g snart. Kan inte påstå jag var jätteglad när jag hörde det första gångerna.

Sitter på jobbet och läser att med Windows 7 och Divx7 så kan man via Windows Media Center se på MKV filer på Xboxen utan att behöva konvertera. Precis sånt här som jag skulle upptäckt om jag hade en 8-9 timmar att greja med. Nu måste jag sitta och vänta i 6-7 timmar till innan jag får komma hem och testa. Jag är ju pepp nu.


0 Response to "MKV på xbox360"