Hem Inlägg RSS Länkar


Ny laptop del 2

Upplagd av Mr B kl. 11:05
Min Toshiba Satellite blev inte långvarig hemma hos mig. Efter att ha testat den ett par dagar känner jag att jag stör mig för mycket ljudkvalitén samt knapparna på touchpaden. Har ju ett par riktigt fina högtalare som jag kopplar till, men om man inte sitter i sitt datorrum så vill man ändå kunna iaf titta på youtube utan att man plågas. Men jag är ganska petig kring nya grejer.

Cred till Elgiganten, de har som policy att man får nyttja produkten och är man inte nöjd får man lämna igen den så länge den är oskadad. Inget gnäll alls när jag kom tillbaka med den. Tyvärr för deras del så tog de 1700:- mer för den nya laptopen jag hade tittat ut jämfört med på nätet.

Istället för Toshiba så kör jag på en Acer istället. Har beställt via nätet och just nu ligger den i Ånge och väntar sedan 24 timmar tillbaka. Jag hoppas den anländer hit i eftermiddag. Men Ånge är ju Ånge, kan lika gärna försvinna i en städskrubb där och vara borta 3-4 dagar. Kunglig grupp på facebook, "Vad händer egentligen hos Posten i Ånge".

0 Response to "Ny laptop del 2"