Hem Inlägg RSS Länkar


Bioshock 2

Upplagd av Mr B kl. 20:20
Inhandlat i helgen på play.com för 230:- inklusive frakt. Körde ju igenom första spelet under julledigheten. Hade lite göra en dag och köpte det på games on demand. Så lite trist att bara ha kartongen på uppföljaren. Med lite tur har jag det innan helgen. Dock så har jag inte stressad direkt utan har en hel del annat att göra, The Sims: Garden jobs. Men trots det så behöver jag ett bra storydrivet spel att köra när jag inte har nått för mig.

Har blivit inspirerad av River Monsters på animalplanet så jag är sugen på ta mig ut till Mjösjön igen och se om man kan plocka upp nått monster.

Bästa som hänt under veckan i spelväg är att jag hittade en ny sevärd serie på Screwattack.com
Enkelt och avslappnat. 3 killar som gillar retro och öl.


0 Response to "Bioshock 2"