Hem Inlägg RSS Länkar


3DS rykten

Upplagd av Mr B kl. 22:45


Kotaku har grävt och kommit fram till att 3DS kan komma att se ut så här.
Riktigt intressant artikel om vad de tror och vad som sipprat fram via rykten.

Länk

Kan Nintendo ha en bärbar konsol som är lika kraftfull som sin stationära kollega. Om så är fallet tror jag inte Wii 2 eller Wii HD ligger så långt borta. Nintendo är ju trots allt bäst på att mörklägga och hålla saker hemligt. Men så länge Wii fortsätter sälja så bra som den gjort, även om den har stagnerat rejält så cashar de rejält på den, så kommer det nog ingen WII HD. E3 2011 kanske den presenteras.

Men 3DS ska bli intressent men jag känner att behovet för en bärbar konsol för mig är väldigt liten. Så oavsett hur imponerande 3DS kommer vara så kommer jag inte gå bananaz och kasta pengar efter Nintendo. Men Reggie lär ju vara så förbannat taggad att jag säkert rycks med för stunden.

0 Response to "3DS rykten"