Hem Inlägg RSS Länkar


Fallout : New Vegas

Upplagd av Mr B kl. 09:53
De första screenshotsen från Fallout. New Vegas har anlänt. Om man ska gå efter de bilderna kan man snabbt konstatera att det ser ut exakt som Fallout 3.

Bilder via Joystiq

Men spelet kommer i höst och det kommer vara grymt. Just nu har jag lite av en paus i mitt xbox360 spelande. ODST var så värdelöst att jag det har dödat mitt intresse.

Det blir ju ett par NHL matcher per dag men inget nytt spel som intresserar mig. Nått som jag skulle behöva ta tag i är Mass Effect, 199:- fri frakt på Elgiganten på det. Internet säger att GTA V kan vara på g att annonseras och ett troligt datum för release är början av 2011. GTA IV var ju väldigt kul men jag har tröttnat på staden och djupet som det inte har, just det som hindrar mig från att köpa den sista expansionen. Det och prislappen på 1600 points. I GTA V vill jag se mera hemligheter att utforska eller gömda uppdrag att hitta.

Upplägget för GTA V om jag fick bestämma, 70: tal och i en stad som liknar Las Vegas.

1 Response to "Fallout : New Vegas"

  1. Christoffer Said,

    Vegas vore skoj, typ Gudfadern, scarface style. Och lite mer linjärt så mer krut kan läggas på story och grafik.