Hem Inlägg RSS Länkar


VidZone på PS3 i Sverige

Upplagd av Markus kl. 20:18
Igår så kom äntligen VidZone till Sverige. Jag älskar allt som är gratis. Iaf det mesta.

VidZone är ett program till PS3 (som finns att ladda ner via PSN) där man kan hitta väldigt många musikvideos. Första gången jag startade upp det tog det typ 20 minuter eftersom den skulle synca mot någon databas eller nåt. Men efter det så har VidZone snurrat på i nån timma här hos mig och jag måste säga att kvalitén är väldigt bra.
Jag har inte hunnit spana in utbudet så mycket ännu, men jag hittade tyvärr inget med Red Hot Chili Peppers, dock hittade jag tre musikvideos med Metallica! Det är mer än vad Spotify har.

Update: Efter lite lyssnande igår kan jag bekräfta att VidZone är censurerat. Videos där de t.ex. säger "fuck" är det tyst och munnen blir blurrad. Sämst.

0 Response to "VidZone på PS3 i Sverige"