Hem Inlägg RSS Länkar


Intressant uppdatering till PS3

Upplagd av Markus kl. 12:38
Nästa torsdag, dvs den 17:e december, så släpps PS3 Firmware 3.15 och det är den första uppdateringen på länge som verkligen är intressant! Detta eftersom "PSP Mini"-spelen som man kan köpa och ladda ner till sin PSP via PSN även kommer att börja fungera att spela på sin PS3!

Detta betyder att man snart kan njuta utav bl.a. dessa spel: Tetris, Pinball Dreams, Tetris, Tetris, Pinball Fantasies, Tetris, Tetris, Tetris.

2 Response to "Intressant uppdatering till PS3"

  1. Mr B Said,

    jag reser för lite och för kort för att en bärbar konsol ska vara värd. Sitter med en nintendo ds lite men spelar den väldigt sällan.
    Men den var bra att ha när vi låg på BB i 3 dygn.

     

  2. Markus Said,

    Jag har också svårt att ta mig tid att spela spel på handhållna konsoller. Därför blev jag extra glad när jag läste om denna nyhet, speciellt med tanke på att jag just saknat ett Tetris till min PS3'a.