Hem Inlägg RSS Länkar


Borderlands och Samichlaus

Upplagd av Mr B kl. 09:41
Inhandlat vad som jag hoppas blir en traditionsöl för mig. Samichlaus julöl. Den ligger på 14% i styrka och satte sina spår när jag tillsamans med Fallout 3 förra julen hade en magisk kväll. Kändes som jag flöt ihop med handkontrollen och fotöljen när jag satt där i mörkret med en väldigt speciell öl. Så om ni har möjlighet är det absolut värt de 35:- den kostar.

Borderlands är avklarat och det var bättre än jag trodde. Det är såklart roligaste att lira co-op men är ett utmärkt spela att lira igenom själv också. Jag har testat båda delarna och oavsett så är det är riktigt kul. Level gav det 6 av 10 och det är ju bara pinsamt lågt. Annars brukar Level har bra koll. Några som inte har bra koll verkar vara Gamereactor som gav Killzone 2 titeln som årets spel. Level tyckte att Uncharted 2 var bäst och utifrån vad jag läst och hört verkar det vara ett mera förståndigt val.

0 Response to "Borderlands och Samichlaus"