Hem Inlägg RSS Länkar


Sjukdom = Speltid

Upplagd av Mr B kl. 12:58
Jag har vart sjuk i veckan igen. Det är möjligt att mitt immunförsvar sedan några år bara gett upp. För jag är sjuk konstant. Men det gav mig lite tid över framför tv-spelet och även om jag hade tänkt vänta till Jul så var jag tvungen att dra av plasten på Assassins Creed 2. Det har legat inplastat på min tvbänk nu i snart en månad. Betygen har legat över 90% och det har fått flera nomineringar till Game Of The Year. Och de 2-3 timmar jag hunnit in i spelet har varit riktigt bra. Ångrar inte att jag orkade dra mig igenom första spelet trots jag var grymt less de sista 3-4 timmarna.

Men spelet är skitbra, köp det. Vad som inte var skitbra var den extra grejen som jag fick med spelet som tack för att jag bokat det.


Mitt "Exlusive content" bestod av en rustning som jag kan tanka ner och använda på min gubbe i Avatar The Game. Avatar har just nu otroligt låga 61 av 100 på Metacritic. Det är väl som om du skulle köpa en skiva av Metallica som fått recensenterna att gå bananaz och ligger på 5 av 5 i betyg överallt och snackas allmänt som ett av de bästa släppen för året. Och i den så får du en poster på Darin, Grattis.


0 Response to "Sjukdom = Speltid"