Hem Inlägg RSS Länkar


Jag är Arnold i Commando

Upplagd av Mr B kl. 11:30
Rainbow six: Vegas 2. Kort, bra och välgjort men tyvärr ingen story som känns märkvärdig. Att göra sin egen gubbe höjer känslan. När man äntligen låst upp armlös tröja så peakar spelet för då ser man lite ut som Arnold Schwarzenegger i Commando.
Att glida ner för husbyggnader i rep och skjuta folk genom fönsterrutor hängandes upp och ner är bara så hårt manligt. Och har man då på sig en armlös tröja med axelskydd och pilotprillor så är man the shit.
Spelat har fått respektabla 8,5 i snittbetyg men mest för att det är exakt som sin föregångare som släppts 1,5 år tidigare, det fick 8.9.

Co-op är ju förbannat roligt. Egentligen är det att slänga bort en hel del värde i bra spel om man inte får lira sånna här spel 2 gånger. En gång själv och en gång med minst en polare. Tror jag ska börja synka med spelköp med folk på min friendlist så kan jag lira mera co-op.


0 Response to "Jag är Arnold i Commando"