Hem Inlägg RSS Länkar


Dubbelmackan

Upplagd av Markus kl. 21:51
Eftersom jag hade på tok för mycket att göra förra veckan så tänkte jag fixa en dubbel Torsdagsmackan idag, en så kallad Dubbelmacka. Men till min besvikelse när jag nyligen spanade in PSN så hittade jag inget intressant från förra veckan. Så ett kort inlägg tyvärr, och denna vecka hade iaf två saker utav intresse.

E3 trailers
En hel kategori med PS3/PSP trailers från E3 i fin kvalité finns att ladda ner och spana in. Betydligt trevligare att visa 720p för sina vänner som missat hela E3, istället för att glo på någon Youtube-sekvens,

Final Fantasy VII
Du läste rätt! FF7 finns numera att köpa via PSN för 90 kr, har du inte lirat detta underbara RPG så är det hög tid nu.

3 Response to "Dubbelmackan"

  1. Christoffer Said,

    Dom borde släppa en collection med alla FF fram till IX på PSN

     

  2. Markus Said,

    Instämmer. Anthology (FF 5 och FF 6) och Chronicles (FF 4) borde ju vara enkelt att fixa till PSN.

     

  3. Christoffer Said,

    Ja och även VIII och IX. Nu har jag iofs spelat alla och äger VI och framåt. Men min VIII har gått sönder på andra skivan så den skulle jag gärna tanka och V var det länge sedan jag spelade.