Hem Inlägg RSS Länkar


Speltorkan

Upplagd av Mr B kl. 08:47

Den här månaden spräcker min budget när säsongskort till Löven ska inhandlas för 3500:- samt att jag ska styra upp en bättre tv-lösning för kring 3000:- också. Plus att NHL10 släpps senare under månaden. Dessa saker gör att jag inte kan köpa några nya spel.

Så tillslut har det hänt. Jag har inga pengar att köpa spel för och jag har inget hemma som jag är direkt supersugen på att spela. Skulle vilja spela igenom Gears of War 2 co-op samt lira lite Rainbow Six co-op också. Men då måste jag hitta någon att spela med.
Finns folk som finner nöje i att försöka klara så många achievements som möjligt och nå så nära 100% på ett spel som det går. Jag har försökt sitta och spela GTAIV och typ klara hopp och spela Bowling etc. Men så mycket fritid har jag inte att jag ids sitta och pilla med det.

Kotaku har snackat med David Littman som är producent för NHLserien. Han säger att det finns folk bara spelar ett spel. De kör NHL09 året ut till nästa NHL spel kommer. Jag har ju försökt varva lite andra spel mellan varven. Känns som man nyttjar sin konsol lite dåligt om man bara kör 1 spel.
David Littman har ju spelat i NHL också. Han var målvakt som aktiv. Hans stats hittar du här.
Oftast härvade han i AHL men vid några tillfällen fick han smaka på NHL. Sista gången var i Tampa Bay säsongen 92-93. Då stod han i 45 minuter, släppta in 9 mål och hade 66% i räddningsprocent.
Han sov säkert bra den natten.

Men han har lyckats rätt bra ändå Littman. Spelat i NHL och numera producent på EA sports.

1 Response to "Speltorkan"

  1. Rawk Said,

    66,6 är en DJÄVLIG räddningsprocent