Hem Inlägg RSS Länkar


Free Time

Upplagd av Mr B kl. 21:10
Är föräldraledig med min son. Det innebär förutom att jag underhåller barnet och försöker forma honom till en liten människa att jag har en del tid över till mina favoritsysslor. Öl har konsumerats men dock bara folköl men det har varit lämpligt i det fina vädret som vart. Sitta ute på altanen och dricka en kall öl efter man krattat lite en tisdag eftermiddag är rätt nice.
I spelväg så hade jag lite problem de första veckorna med att hitta nått spel. Tight om pengar och de spel jag lånade var inga spel som jag normalt sett skulle spela. Men så dundrade Red Dead Redemption och styrde upp skapliga 95% i genomsnittsbetyg. Samtidigt som vädret blev sämre så öppnade jag plasten till det.
Mycket spel för pengarna får man också. Har loggat 10 timmar hittils och kommit 26% in i spelet enligt statistiken.

Måste säga jag verkligen gillar det jag spelat hittills. Sidouppdragen känns mera varierande och intressanta samtidigt som tidsfördrivandet även det är roligare. Jaga Björnar är roligare än stjäla motorcyklar. Och spela Hold Em är roligare än att Bowla.
Jag äger 4-5 st Clint Eastwood westerns samt att jag just nu bakom min rygg har en inglasad filmposter som säger "Per Qualche Dollaro In Piu" så jag gillar genren också. så just nu så känns Red Dead riktigt riktigt bra och håller det som bättre än GTA IV.
Det ända jag kan klaga på är att jag hade hoppats på lite musik och ljudeffekter från Sergio Leone filmerna.


0 Response to "Free Time"