Hem Inlägg RSS Länkar


Bytt och bokat

Upplagd av Mr B kl. 13:45
Tack Gamestop som var snäll och tog imot mitt Monster Madness som Game vägrade ta imot för att det var ett "importspel". Och med importspel menade dem att det stod "made in Ireland" och inte "made in EU" på streckkoden. Trots det så skulle de dock köpa spelet av mig för 30:- men jag fick inte använda det i nån kampanj. Vad han gör sedan är ju att smacka på en egen klisterlapp med en egen streckkod på den och sedan säljer den i butik som vilket vanligt spel som helst, vilket det också är. Men är man dryg så man. Så jag skulle kunna sälja det åt han för 30:- sedan köpa det av han i butik för 150:- och då skulle det vara ok att använda i en kampanj. Fucked up.

Jericho, Monster Madness, Prince of Persia och Ghost Recon: Advanced warfighter 1 är inbytt mot Assassins Creed2 samt Brutal Legend. De både spelen släpps om 2 respektive 1 månad.

Hade tänkte att jag skulle sitta på spelen men insåg att det är inte värt det. Jag försöker hålla fast vid spel jag har i serier eller som är löjligt bra och moderna klassiker. Typ Gears 1 och 2. Halo 1,2,3 eller GTAIV.
Så länge man byter in spel som man själv köpt för billiga pengar så är det jävligt värt.

0 Response to "Bytt och bokat"